Sorry ..

.. att jag inte skrivit på ett tag men det är ju fullt upp som vanligt. Händer mer på Instagram "towehamberg" för den som är nyfiken.


Förra veckan bestod av jobb, 6 dagar av 7. Roger gjorde 74 timmar på sitt jobb så vi har inte gjort nånting annat. Svea har bott hos min mormor och morfar i Hofors eftersom hon inte får vara ensam. Så henne hämtade vi hem igår, snacka om att hon blev glad! Och vi med såklart, verkligen varit tomt utan våran lilla buse. 

Jobbade 7-14.30 igår så då åkte vi direkt till Mamma och Rolf för att fira henne på Mors Dag, hon fick blommor och en väska, blev jätteöverraskad! Gomamma!! Sen for vi som sagt till Hofors. 

Idag är jag ledig och det känns fruktansvärt skönt! Har inte gjort så mycket idag, än så länge. Var upp tidigt i morse och var ut med Svea. Sen låg vi i sängen till typ 9.30 så då blev det kaffe och frulle. Åkte till veterinären med Svea kl 11.30, för hon skulle få sin valpspruta. Så Rolf hämtade och skjutsade hem oss :) Gick bra, hon skrek och viftade på svansen samtidigt ;p Fick besök av Emelie, Nisse och Bella också på fm, så vi drack massa kaffe och pratade om allt mellan himmel och jord. Älskar att dom två hittat varandra, verkligen perfect match!

Nu väntar jag på att Marlene ska höra av sig så vi kan åka till Ica, har handlat på postförskott som jag ska hämta ut :) Nya sommarkläder bland annat! Sen blir det städa och tvätta resten av dagen och kvällen :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback