It's a great day

Tja!

I morse skällde lillan kl 06.30 så då klev jag upp också fick hon gå ut och kissa, sen lekte hon lite medan Roger var hemma och då han åkte till jobbet fick hon somna om med mig till 07.30 :) Väckte Wilmis då som hoppade i kläderna och fixade sig medan jag gjorde havregrynsgröt. När vi käkat fick Svea mat så tog vi en liten prommis då Wilma cyklade till skolan :) 

Efter jobbet igår så mötte jag Annelie och Nina så vi vart och prata ett bra tag, sen då jag kom hem var svärmor och Hasse på besök :) 

Fick världens suprise igår också, såg i köksfönstret att syrran kom förbi!! Jag blev så jävla glad så jag sprang ut och grät som en barnunge, haha! Har saknat henne så jävla mycket!! Och lilla (typ) Mejjsan hade hon med sig också, moster bjöd på chokladkex och saft <3 Hihi! Så vi grillade med dom och hade supermyyys! På kvällen låg Hilda och Svea och myste, lilltjejerna som älskar varandra :) 

Nu dricker jag kaffe men ska sätta på en till kanna för Marlene kommer förbi :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback