Bakis?

Tja!

Nää jag är inte bakis, jag har jobbat natt och man har ju ungefär samma huvudvärk och trötthet som då man är bakis. Var då fullt ös på jobbet i natt, aldrig har jag väl varit så trött! Och självklart ska det vara världshistoriens värsta motvind hela vägen hem på cykeln då benen redan är som gelé efter att ja sprungit runt på jobbet.

Somnade med älsk och valpis i alla fall sen vaknade jag kl 12 av att hon bet mig i tån ;) Sen har vi varit ute en massa, lekt och vilat. Just nu sitter jag ute och röker och tar mig en kopp kaffe. Taggar för ännu ett nattpass. Ska lägga mig och sova runt kl 18 igen, snacka om att man inte har nå liv då man jobbar natt :p Men i morgon efter kl 7 är jag ledig! Sen jobbar jag kväll på lördag så det känns skönt :)

Fick 21 pass den här månaden som jag ska beta av sen börjar sommarschema - skönt!

 

Trackback