Press!

Hejsan!

Idag åkte jag och hjärtat in till Sandviken på förmiddagen för jag hade körning kl 09.40 :) Gick jättebra opch vi åkte ut på motorvägen igen, det är så jävla roligt att få gasa! ;D Och nu har jag press på mig kan jag ju säga, Lena föreslog att jag ska tokplugga nu och försöka klara Fas A och Fas B på testerna, tills på tisdag 19/3 då jag ska köra igen. Gör jag det är det dags att boka skrivning och uppkörning sen - shiiit! Halkbanan är också bokad så nu jävlar är det inte långt kvar! 
 
Var till lägenheten och hämtade massa kartonger och annat skit som vi slängde, sängen och så. Ska dit senare och börja plocka ihop lite. Från den 4 April kommer jag ju inte kunna göra nå mer där på ett tag och den 1 Maj ska jag ju vara ute så, lika bra att sätta fart!

Hade Rolf och Sessan på besök nyss. Vi var dit tidigare idag och lämnade en present vid hans dörr, en tavla där det står "Vid nödfall - KROSSA GLASET!" också låg det en kondom där ;b hahahaha! Sen kom som sagt dom förbi här nyss och vi drack kaffe och pratade en massa :) Nu har hjärtat åkt och hämtat lillgumman och själv ska jag ta en kopp kaffe till och råplugga, just gotta do it! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback