Myshelg i Stockholm

Igår på morgonen åkte jag och älsklingen med tåget ner till Stockholm :) 

Jag hade en tid att passa kl 11.30, allt gick bra och nu väntar jag tills den 4:e April!!! När vi var klara där tog vi en sväng in på systemet och handlade till kvällen. Sen gick vi till hotellet och checkade in. Hjärtat hade bokat en svit!! Så jävla fin :D 

Tog en runda på stan så jag fick shoppa lite också åt vi en lätt lunch innan vi gick tillbaka och bubblade och drack, njöt till tusen! Sen fixade vi oss och gav oss ut i Stockholms vimmlet :) Käkade mat på Jensen's sen gick vi upp till Skybar där vi satt med några från Sandviken, jättetrevligt :) Gick hem på natten nån gång.

I morse gick vi upp runt kl 10 och åt hotellfrukost, mumsi! Sen blev det mys i bubblis en stund innan vi snyggade till oss, packade väskorna och checkade ut. Gick till Centralen och låste in väskorna sen shoppade vi mer båda två, tog en kaffe på George också :) Väldigt nöjd med det jag köpte i alla fall. Blev en väska, en t-shirt, ett par pumps, örhängen också lite busgrejer från Butterick's som vi ska utsätta någon stackars jävel för ;) Haha! 

När vi var klar så gick vi och hämtade ut väskorna sen gick vi till Olles och käkade och tog en öl sen åkte vi med tåget kl 16.15, väl i Ockelbo så hämtade svärmor och Wilmis oss :) 

Nu har jag nyss städat och håller på med tvätten, tänkte plugga lite också sen blir det väl sovdags om ett tag. One Tree Hill också ofc ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback