Jöööbba

Hola skanks!

2 dagars ledighet är nu över och nu vankas det jobb med början ikväll kl 16-21. Skarpsynt som man är såg jag på schemat att vi är överbemannade, så jag fick välja att vara hemma eller jobba - klart man jobbar. 3 på en kväll blir slappt det, men det kan ju vara skönt ibland också ;b Sen har jag jobb fram tills på söndag, sen blir det lite ledighet igen. Men jag har ju alltid fullt upp då jag är ledig. Nu är störst fokus på körkortet, och flytten såklart.

Igår kväll höll jag på i lägenheten då älskling grejade lite här hemma och lillan var på Zumba. Hann packa allt som är i köket, alla kläder har jag redan tagit hit och soffan med. Så det kommer nog gå snabbt med flytten :) Har fått en eventuell köpare på garderoben också, så hoppas hon tar den! :) 

Nej, nu ska jag plocka ihop lite och plocka ur diskmaskin. Sen blir det en dusch och fix - och plugga! :D 

4 April - SOM JAG LÄNGTAR!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback