Vad betyder nej?

Tja!

Sommardagarna bara fortsätter och jag älskar det! Varje chans till att sola tar jag, trodde aldrig jag skulle bli brun den här sommaren då jag inte "får" sola egentligen pga brösten. Men nu har över 2 månader gått och då är det fritt fram ;b

Fick ju en superfin bikini av Marita så den bor jag mer eller mindre i då det är finväder :)

Sommarschemat började igår, en kväll. Ska jobba ikväll med och en dag i morgon sen skulle jag blivit ledig söndag, måndag och tisdag. Kan ju som vanligt inte säga nej så nu blir det en delad tur i morgon och en dag tur på söndag. Tur dom har mig ;)

Men måndag och tisdag kommer jag ha fullt upp! Ska baka och städa hela måndagen sen städa lite till på tisdag och förbereda en massa för då ska Wilma ha skolavslutning :)

Lilla Svea är inte något fan av värme märker jag, deckar i skuggan titt som tätt, bebis <3

Aja, nu ska jag dammsuga & bädda rent sängarna innan lunch. Sen jobba kl 14 :)

Trackback