Påväg hem ..

.. från Gävle nu :)

Igår åkte jag, Wilma, grannen Ludde och hans dotter Milou till stan. Jag och tjejerna gick och kollade på presenter till 2 st som dom ska på kalas till idag. Sen kom min Anna ner så gick vi alla och käkade på Nian :) Sen var det dags att kika på nya brillor åt Wilmis. Kollade på SmartEyes och Specsavers men dom hade så jävla töntiga bågar, typ Starwars, Shrek, osv eller så var dom rosa eller gröna. Men det ville inte våran tjej ha inte ;) Nej, modernt och stilrent (som Towe vill) höhö ;b Så till slut gick i till min optiker, Trend Optik och hittade ett par jättefina Adidas-bågar. Servicen där är grymt bra också :) Så dom fick det bli! Blir skönt för lillgumman med nya :)

Sen så gick vi lite mer på stan innan Ludde hämtade tjejerna och jag och Anna åkte hem till henne. Var ute med hundarna sen satte vi oss och spelade, från typ 19.30 till 02.00 ;b Kollade på "Säg att du älskar mig" i sängen innan jag somnade 02.30 typ.

Var upp strax före 11 och nu är jag alltså på tåget. Marlene kommer och hämtar mig vid stationen sen så blir det lunch gör mig och W innan jag ska fixa mig och tagga jobb 16-21 (fast jag skulle vara ledig, igen)

Trackback