3 juni

Hejsan!

Shit vad tiden går snabbt alltså, det är ju fan Juni! Men jag älskart ;) Tiden brukar ju gå snabbt då man har kul. Och det har jag verkligen. Att livet skulle bli såhär underbart hade jag väl aldrig kunnat tro <3 

Veckan har bestått av jobb ett par dagar. Veckan före det jobbade jag 6 dagar av 7 så jag var rätt trött. Anyways, i lördags var jag och Anna ut på Harrys. Hade verkligen skitkul! Vi körde fullt ut och shotade Teuqila och Seamen's. Muuumma ;) Igår vaknade jag kl 7 (fattar inte varför jag vaknar så tidigt då jag är bakis?), drack vatten och sen slumra jag fram och tillbaka till kl 10 typ. Gick upp och fixade mig, sa hejdå till Anna innan jag tog bussen ner på stan 11.31. Sen tåget mot Obo 12.10. Älsklingen hämtade mig vid stationen också åkte vi till Mamma och hämtade hem Svea som hon hade lånat över natten :) Alla i min familj verkligen älskar Svea <3

I morse så väckte jag Wilmis 07.30, dukade fram frulle och sen cyklade hon till skolan. Blev havregrynsgröt, ägg, en hårdmacka och C-vitamin för mig, älskar frukost! Ska njuta av en kopp kaffe nu innan det är dags att röja upp här hemma. Är ledig idag så jag har visserligen hela dagen på mig ;p Men ska ju hinna plugga också så det är lika bra att sätta igång! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback