Ååååh ..

.. hinner aldrig blogga längre! 

I morse drog jag iväg till jobbet igen, första passet efter sjukskrivningen och det gick bra. Har delad tur så jag slutade kl 13 och ska tillbaka till kl 16 igen. Lagar lite lunch just nu, får bli prinskorv och pasta :b

Wilmis åkte nyss iväg med grannen och hans unge på nå äventyr, kul för na :) Svea är hos Mamma eftersom ingen är hemma, och mitt hjärta är borta på jobb. Han åkte i måndags morse och jag saknar han sååå sjukt mycket! Men snart så ses vi :D 

Ah, annars då? Pluggar teori som en jävla dåre, men om jag blir nå klokare vettefan. Det börjar närma sig ;) Men jag säger inte när, inte ens älskling vet. Det är 1 person på jobbet som vet för hon var tvungen att ändra lite på schemat för att det skulle gå ihop.

Justja, i höst om allt går som det ska kommer jag öppna egen firma. Hade planer på städning eftersom jag ääälskart, men det kommer också slita sönder min kropp i slutändan så jag har bytt bana HELT! Spännande, vill och ska fixa detta! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback