Woho im awesome

Hejs!

Åh gud i tid vad skönt det var att få sova ut! Och vad skönt det är att veta att jag har 90% den här månaden ordnat för mig, så jag kan med gott samvete vara ledig dom dagar som jag är ledig liksom, utan att förlora något (:

Vaknade runt 9 men snoozade till kl 10, fniss! Sen gick jag upp och tog kaffe och cigg, duschade jag fixade mig innan jag travade iväg till tandläkaren. Trodde absolut att jag hade 50 hål typ eftersom jag inte varit där sen 2009 och har kassa tänder, raka och vita men väldigt lätt att få hål även om jag borstar som en dåre. Nåväl, hade inte ett enda hål och eftersom jag inte varit där på ett tag så hade jag 600 kr innestående så idag behövde jag bara betala 80 kr ;) Men tänk, nästan 700 spänn för att öppna käften?! Stööört.

Då jag var klar där och fått en utskällning för att jag har piercing i tungan och röker så skyndade jag mig ut, tog en cigg och mötte upp Denise (som luktar fis, ah ni vet). Så vi lunchade på Trillin och pratade en massa. Sen kilade vi in en sväng på Ica så handlade jag, sen skildes vi åt. Nu är jag hemma och håller på och städar, lyssnar skithögt på massa fina ballader och sjunger med. Eller just nu är det kaffe och cigg :) Har plockat lite men ska snart dammsuga och skura, tända massa doftljus och njuta av vad fint det blir, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback