Tuff kärleksdag

Hejsan!

Denna dag har varit på bra och mindre bra .. Varit ledig från jobbet så jag sov till kl 9, målade lite, fixa med disken och tvätten. Sen duschade jag, fixade till mig tills Mamma och Conny kom och hämtade mig runt 13.30. Då åkte vi till Sandviken för att begrava en av mammas bästa vänner som gick bort för 2 veckor sen :( Grät hela förmiddagen och begravningen igenom, fy fan alltså :'( Ceremonin höll på nästan en timme, sen åkte vi hem igen. Gråtit som en galning!

Träffade Marlene en sväng sen och vi åkte fram på byn en snabbis. Sen hem och strax därefter kom älskling och Wilma hem. Dusch och fix för dom och jag bytte om till lite mindre begravningsaktiga kläder sen for vi in till Gävle och åt mat, på Los Sombreros där vi hade bokat bord. Jättemysigt! Fick rosor av älsklingen också, shit som jag älskar han!!!!!!

Nu ikväll började han tapetsera om sovrummet och jag la en till strykning på fönsterbrädan, blir nog en till i morgon :) Längtar tills tapetseringen är klar!! Sen ska nya garderobsdörrar, sängkläder och gardiner upp - sen är det prima! Bilder kommer i morgon.

Trackback