Tjena ..

.. sorry att jag inte skriver så mycket men jobbet tar typ all tid och kraft. 

Jobbade 7.00-14.30 igår, sen minns jag fan inte vad vi gjorde. Wilma åkte i alla fall på nå Onsdax, showgrej och jag var i lägenheten och städade ;b Sen på kvällen så solade jag och så la vi oss i sängen runt 23 ungefär :) 

I morse var jag superduper trött! Hade ingen lust alls att jobba, men det är ju kul då man väl är där :) Hade egentligen en tur till kl 13, men på grund av gruppmötet så tänkte jag stanna till kl 16, fast det blev inställt så då gick jag hem kl 15 istället ;) Älsklingen hämtade mig och släppte av mig vid stationen så jag fick sola. Dom tar bättre än det solarie vi har här hemma, men det duger bra då man väl blivit brun :) Solade i 30 minuter och R gjorde lite ärenden under tiden. Nu är vi hemma alla 3 och ska väl bara ta det lugnt innan det är dags för mat. Lovade Wilma igår att vi ska göra pannkakor! Så då får det bli så (: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback