Seven days

Hejsan!

Nu har jag nyligen kommit hem från jobbet. Blev 7.00-16.00 idag :) Gått bra, varit sjukt lugnt! 

Igår så åkte jag och älsklingen in till Köpis och handlade på IKEA hit till huset, lite småprylar mest också en jättestor tavla till sovrummet. Grymt snyggt nu ;b Jag handlade lite kläder och smink också plus en present till baby-Mejja som fyller 1 år i morgon!!! Vart tog tiden vägen?!

Nu är älsklingen ute och åker skoter med Börjesson, själv ska jag ta en dusch och sen börja städa ;) Vi är barnlediga också men jag saknar lillgumman redan :( Ikväll ska vi till lägenheten och hämta hit min soffa, så jag ska röja klart nere i hobbyrummet och gillestugan innan dess. Som ni kanske förstår så är jag påväg att flytta in hit i huset, kommer bli underbart! 

Nej, nu lär jag sätta fart här! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback