Helg + tattoo

Hejsan!

I fredags jobbade jag till 15.30, sen drog jag och Marlene på systemet och så :) Vid 16.30 så hade jag en lägenhetsvisning sen var det bara hem till älsklingen och duscha! Drog över till Marlene och fixade mig. Vid 22.30 åkte vi till Gävle med tåget och gick på Allstar. Älskling och Brasse följde också med! Mötte upp Emelie också, som jag saknat henne!! Vi hade superkul i alla fall och hjärtat beställde in skumpa ;) På natten blev det Max innan vi for hem.

Vaknade ett par gånger på morgon kvisten annars klev vi upp efter kl 16!!! Ganska klena ;b Sen hämtade vi hem Wilmis <3 hade lördagsmys och Mello!

Idag har jag jobbat 7-13, sen hämtade
Hjärtat mig. Vi åt lunch sen somnade jag av på soffan nån timme. Började röja i hobbyrummet sen vid 18-tiden åkte vi till Ica och hämtade upp Denise som hade jobbat, hem till henne också gav hon mig en tatuering. Jättenöjd! Bild kommer ;)

Trackback