Free

Hej!

Leidg dag idag - skönt! Gick upp runt kl 9, åt lite frulle sen kom Annelie och hämtade mig kl 9.45 så åkte vi till gymmet och körde ett riktigt grispass.Den tjejen borde bli PT alltså, fan vilken styrka och energi man får! Eftersom jag är rökare så har jag ingen kondis precis, men hon lyckades få mig att kuuuuta 1 km på bandet, trodde fan lungorna skulle hoppa ur kroppen! Haha .. Körde även olika sit-ups övningar, plankan, armar osv. Så jag är väldigt nöjd :) 

Är hemma igen nu och väntar på att älsklingen ska komma hem från jobbet. Lagar lite lunch också hoppas jag att veterinären ringer tillbaka snart. Hjördis rymde i förrgår och var ute i 3 timmar, dumme! Sen igår kväll började hon halta som fan och nu kan hon inte stödja alls på ena framtassen :( Mammas bebis! Så hoppas vi får en tid idag. 

Har inte så mycket annat planerat idag. Tänkte väl att jag och älsklingen ska röja i hobbyrummet så vi kan flytta ner hans soffa och fåtölj där, plus min tv och tvbänk. Sen ha min snyggsoffa uppe i tvrummet :) Får se hur långt vi kommer! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback