Dags för en ny vecka

Hejsan!

Helgen är över och måndagen är här. Vaknade kl 7 i morse då älskling och lillan var uppe och greja, sen somnade jag om till kl 9 :) Gick upp och gjorde frulle - ägg, Verum Hälsofil, Paulúns Supermüsli och kaffe! As standard.

Ska iväg till jobbet 14.00-21.15 men innan dess ska jag fixa lite med tvätten och dammsuga tänkte jag. Ska även springa över till Marlene en sväng och diskutera lite jobbplaner. SO EXCITING! :D

Sovrummet är nu färdigrenoverat. Min kärlek har varit så duktig! Golvet är bytt, taket målat x flera, fönster och dörren vitmålad, nya tapeter också byggde han egna sängbord och jag var duktig och målade fönsterbrädan ;) Haha. Är i alla fall supernöjda :) Det enda som skall köpas nu är nya gardiner som passar in bättre. Spraymålade även ljuslyktan vit, så jävla ful då den är svart tycker jag. Nu vill man bara vara i sovrummet, nyrenoverat och en ny Kungssängen - loove it! Här kommer resultatet i alla fall :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback