Mys-tisdag

Tja!

Idag började dagen ruskigt bra! Bestämt med min älskade vän Smella (Ella) att hon ska följa med mig i morgon på återbesöket, skönt att det löste sig! Älskling ska iväg på jobb och själv vill jag inte åka, så då fick det bli Ella. Shit undra när vi sågs sist? Då vi bodde i Gävle för typ 2½ år sen?! VAVAVAVAVA. Tänkte smyga på mig med en puss i morgon, fniss.

Nåväl, nu sitter jag och lyssnar på musik och smuttar på kaffe, det godaste - Arvid Nordqvist REKO! Åt frulle för en stund sen, en tallrik lätt vaniljyoghurt och så tinade jag lite frysta hallon, omnomnom! Om en stund ska jag klä på mig lite, även om jag tycker det är bekvämast att gå runt i trosa och sportbhn+bröstbandet. Inga kläder är speciellt snygga med bröstbandet heller, haha. HOPPAS det åker av i morgon. Ska ta av alltihopa en sväng idag och tvätta det igen. 

Annars idag då? Ska ringa FK för det glömde jag igår, sen ska jag gå ner i tvättstugan och njuta. Är så glad att jag klarar av att ta hand om tvätten :') Haha! Men jag får ont efter ca 15 minuter, då får jag sitta ner i 2-3 min sen köra på igen. Hoppas jag är bättre tills jag ska börja jobba igen bara! Funkar liksom inte att gå in till en brukare och sätta igång för att sen sitta ner och hämta andan :b Vi får se! 


Tänkte kasta ihop en äppelpaj också, skulle jag gjort igår det också men ingenting blev som det skulle igår tror ja ;b Och PLUGGA, ofc. Allt jag inte gjorde igår, plus allt som bör göras idag. Men det är skönt :) Annars blir man cp av att sitta och glo. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback