Måååndag

Hejsan! 

Ännu en ny vecka och nu är det 11 dagar sen jag hade min op :) Har varit utan morfin i 5 dagar tror jag, så jävla skönt! Behöver bara äta alvedon och ipren, har inte så värst ont. Lite smärtattacker då jag anstränger mig för mycket sen känns det lite vid snitten, men det går att leva med :b 

På onsdag ska jag som sagt på återbesök igen och jag hoppas verkligen att jag får ta bort bröstlindan, sport-bhn kan jag leva med men lindan är så jävla jobbig. Trycker på så man knappt kan andas och skaver i armhålorna! Så den vill jag bli av med, om inte så är det väl bara att stå ut :) 

Idag ska jag inte göra nå speciellt alls. Ska fixa lite med Försäkringskassan om sjukpenning, sen tänkte jag kanske slänga ihop en äppelpaj. Jävligt tråkigt väder är det också :/ Igår kunde vi sitta ute på altanen på baksidan i solen och dricka kaffe, det gick inte idag. 

15 dagar till Svea kommer hit också, myyys! Kanske man ska göra en sväng till Valbo idag och kolla på koppel, säng, matskålar, leksaker osv? :) Hon ska få sova med oss några nätter sen blir det bädden nedanför mig vid elementet :) Eftersom vi har Kungssängen så är ju den så jävla hög, vi vill ju inte riskera att hon ramlar ner liksom <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback