Min julafon

Hej!

Igår var det julafton och det är, utan tvekan den bästa i mitt liv! 

På dagen så jobbade jag, 7.00.16.00. Var så himla mysigt, klädde dom extra fint, dukade långbord osv. Jag sopade och skurade hela matsalen också :) Vi skulle varit 3 stycken som jobbade men en blev sjuk så jag och Micke körde på, gick kanon! Tomtarna kom dit och gamlingarna fick julklappar, julbord och gofika. Jag körde igång en julskiva också så sjöng vi lite, aw. 

När jag slutade så kom Mamma och hämtade mig, så åkte vi hem till mig. Hon strök min fina nya julblus som jag skulle ha medan jag duschade och fixade mig. Vid 17-tiden åkte vi till Rönnbacken där vi alltid firar jul. Då vi kom dit var redan mormor, morfar, syrran, Peter, Ella, Mejja och Cajsa där. En glad Ella mötte moster i dörren och sa att hon inte skulle äta mat för det hade minsann gammelmormor (min mormor) lovat, haha! Skitunge ;) Vi käkade mormors underbart goda julmat, pratade och skrattade. Då tomten (morfar) skulle komma så var Ella lite smårädd och vi var ganska säkra på att hon inte skulle känna igen honom men, då han med tillgjord röst sa "Good juul" så tog Ella bort händerna från ögonen och sa "Det är gammelmorfar", vi brast ut i jordens asgarv och jag filmade alltihopa så det ska jag lägga ut sen så ska ni få skratta ;) HAHA! Runt 21 drog vi därifrån. Jag åkte hem till mig och tog en till snabbdusch sen drog jag, syrran, Peter och Cajsa hem till mitt hjärta och var där med han och lillan :) Vi spelade Xbox 360 Kinect och det är man ju mer eller mindre grym på så jag vann bra många gånger ;) Blev uppe till 01.30 ungefär sen kröp jag ner bredvid min kärlek och sov så skönt! Sån jävla underbar jul <3 Bilder kommer i morgon!

I julklapp fick jag:

- Skor av hjärtat, G-Star Raw!
- Mössa av hjärtat (Hästar finns inte, hästen är en frukt) ;b
- En handduk, prydnadsbox, hängprydnad & väggklocka från Klockmaster fick jag av Mamma
- Plattång fick jag av syrran, Peter, Ella, Mejja & Cajsa
- 500 kr på Gina, underkläder, strumpor, ljus, smink, trisslott, & godis fick jag av mormor och morfar
- Sammalagt fick jag 1300 kr i pengar också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback