LEDIGHET HEJ

Åh nu är jag äääntligen lite ledig. Inte ofta jag tycker det är skönt, kanske aldrig? Men så som jag jobbat nu så ska det bli skönt. Från mitten på månaden, jobba 3, ledig 1, jobba 7, ledig 1, jobba 3, ledig 1, jobba 2. MEN NU JÄVLAR ÄR JAG LEDIG I 4 DAGAR ;)

Slutade kl 14 idag och just nu är jag hemma. Lyssnar på hög musik och ska svepa kaffe och varva det med någon cigg (: Sen ska jag gå över till hjärtat mitt och tvätta mina kläder, skönt att slippa passa tvättstugan ibland. Sen ska jag låna hans solarium en sväng, i morgon med så kanske man är lite brun till nyår :)

Annars idag ska jag slänga ihop en cheesecake, får se hur det går. När jag skulle koka knäck brände jag hela skiten ;) HAHA! Men jag hatar ju att laga mat och baka så då kan det ju inte bli annat än skit. Men ska verkligen försöka idag ;b Det enda jag är duktig på att baka är smuläppelpaj. Äh, det får gå som det går ;b Jag ska även plugga massa körkortsteori heela kvällen!

Nu kallar kaffet, sen har jag fullt upp som sagt var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback