Hinner ingenting!

Hejsan :)

Sorry att jag inte bloggat men jag har haft sjukt mycket på jobbet. Jobbat 12, 13, 14, 16, 17, 18, 19, 20, och idag plus i morgon! Sen är jag ledig på söndag och sen blir det 5 dagar på raken igen ;) Jobbar hela julhelgen och sammanlagt 90%, så det blir fin lön i januari ;) Den här månaden fick jag 15.850kr så det dög väl, men blir bättre nästa! :)

Slutade kl 16 idag, sen gick jag hem till Denise på kaffe och cigg :) Så kul att träffa henne igen, fick pussar av lilla Tufflan också, aw! Efter nån timme kom Marlene och hämtade mig i min bil som hon lånade idag. Hämtade min nya servis som Mami köpt åt mig ;b Hämtade ut lite julklappar på ICA och handlade lite innan hon körde hem mig till hjärtat. Sen gick jag över till mig för att ge Hilda p-piller eftersom hon har sitt första löp nu :/ Stackarn!

Ja, sen hem hit igen och då fixade vi tacos och kollade på "Svenska Hjältar". Så himla mysigt!! Mår så jävla bra, love life <3

Trackback