Gry-hym!

Hejs.

Kom nyss hem från gymmet. Var där 1 timme as always :) Gick så jävla asbra idag. Körde hårdare på uppvärmingen och sen ökade jag 10 kg på benpressen. Klarar 60 kg nu! Det kanske inte är mycket då killarna typ tar 150? HAHA! Men det är en början i alla fall och när jag började gymma för 4 veckor sen så klarade jag bara 40 kg. Ökade även 5 kilo på båda fittmaskinerna. Haha, det är i alla fall vad jag och Ella kallar dom. Dom tränar insida/utsida lår/rumpa - asbra med andra ord ;b Tar nu 40 resp 45 kg på dom. Grymt nöjd är jag!

Nu ska ja duscha sen äta lite mat. Ikväll blir det en vinflaska för mig, kände för det. Typ fira att jag lämnat in uppgiften och var helt awesome på gymmet? ;) ohyeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback