Sån jävla bra helg

Hejsan.
I fredags så åkte ju Anna och gjorde halkbanan, sen tog vi en sväng på IKEA :)

Väl hemma tog jag en dusch sen så gick jag hem till Anna och Fredrik där gobiten väntade på mig. Fick en jättefin och stor röd ros, aw! Sen gick vi hem till mig.

Igår så vaknade vi runt 10, då gick vi ner på stan och handlade lite på systemet och sen gick vi hem till Robban men han låg och sov så då var vi på stan en sväng innan vi drog hem till mig och duschade. Lite senare drog han till R igen och jag fixade till mig innan jag också åkte ner dit. Då satt vi och drack lite innan vi åkte till Strömsbro, grillade och drack lite mer :) Var supermysigt att gosa under filten, men grymt kallt också. Tog en taxi hem runt kl 21 och gobiten somnade medans jag kollade på lite OTH, hihi. 

Idag har vi myst och umgåts med Anna och Fredrik innan han åkte hem igen. Jag är hemma hos dom igen nu och vi ska glo på film eller nått. BÄSTA HELGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback