Thank God it's friday

Hejsan.
Nu är snart även denna dag över, skönt :) I morse klev jag upp klockan 05.20, somnade kl 20.30 igår så jag fick ca 9 timmar välbehövlig sömn. Gud så skönt det var! På jobbet gick allt bra, var ensam större delen av dagen men det fixar man ju ;b höhö. På eftermiddagen var det inte lika kristiskt så då hjälptes alla åt. Gick från jobbet kl 15.20, bytte om och traskade till tåget. Somnade faktiskt, det var längesen jag somnade på tåget. Det var skönt det med, haha. Kom fram typ 17.10, cyklade hem och gav Hjördan mat och tömde lådan. Sen kom min bror Roy och hämtade mig så åkte vi till Ica Maxi :)

Det var liksom daags för mig att storhandla. Har inte gjort det sen jag flyttade hit (!) Blev 1280 kr, men nu har jag mat, duschkrämer osv. så jag klarar mig lääänge :) Äter ju rätt lite nu för tiden också, hihi. Aja, sen skjutsade han hem mig och hjälpte mig upp med alla kassar. Snäll bror jag har, som alltid ställer upp!

Sen packade jag upp varorna och gjorde food, blev varmkorv med fullkornskorvbröd :p Efter det så gjorde jag rent Hjördis låda, kastade sanden, gjorde rent med tvål och vatten sen spritade jag den. Och nu har hon ny fräsh sand :) Nöjd tjej. Nu har jag nyss dammsugit och skurat alla golv, och precis då jag var klar med skurningen hade jag sönder en glödlampa, lyckat.

Nu ska jag chilla lite sen ta en duuusch! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback