Åh man bara måste älska ..

... Justin Bieber <3

Både jag och Anna ladda ner hans helt underbara film idag och har precis sett den - ni vet den som gick på bio i våras? Helt grym. Jag skulle vilja uppmana alla som har förutfattade meningar om honom att se filmen för man får en helt annan bild, den rätta bilden skulle jag vilja säga. Jag var också skeptisk till honom då i början när han upptäcktes osv, men ooooj vad jag ÄLSKAR honom nu. Min och Annas resa till Madrid är det bästa jag upplevt, konserten kommer jag bära med mig för resten av mitt liv!

Mina favoritlåtar är;

- Baby
- Down to earth
- Never say never
- Love me
- Never let you go
- One time
- U smile                                                    .. lyssna och NJUT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har jag lyssnat igenom dom och första min på down to earth va bra sen, nja :.).

2011-06-25 @ 06:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback