Blindstyre

Hejs.

Slutade 16.15 idag, gick 5 minuter före för att jag skulle dra över till optikern. Mina linser sitter jättebra på ögonen, rör sig inte alls som dom förra gjorde. Och det är ju bra, för då ser jag ju bättre haha. Men tyvärr så måste jag ha ännu starkare lins på mitt högra öga där jag har ett brytningsfel ;/ Så jävla osexigt att vara tamefan halvblind .. Hon föreslog operation, den som skulle passa mig skulle bli rätt billig. Mellan 15.000-25.000 kr, så vi får se hur jag gör. Ska kämpa på med linser ett tag till :)

Efter jag varit där cyklade jag hem och lagade mat, idag blev det kyckling och ris. Nyligen diskade jag och snart ska jag cykla till Daimkrysset och köpa mjölk tänkte jag. Sen dra till Anna så man får garva och lämna snigelspår!

Tåwe at work (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback