Igår

Tjing.

Gud vad skönt det är att vara hemma igen :) Igår då jag kom hem var jag tvungen att först gå och handla lite. Kattmat osv. Sen kröp jag ner i sängen och kollade på en film, "Romper Stomper". Den var rätt bra, men jag tycker "American History X" är fan så mycket bättre! Somnade runt 1 eller något, strax innan kanske.

I morse klev jag och Hjördis upp lite före kl 9 och nyss har jag ätit frukost, hårdmackor med leverpastej och en kopp te. Efter att ha ätit gröt i flera veckor kände jag att jag var sugen på något annat :) Sitter även och kollar på "Pappas flicka", hahahaha! Det är fan askul, kan se det hur många gånger som helst! Men idag tänkte jag faktiskt börja kolla på säsong 1 av "Glee". Man kan ju inte låta bli (a)

Just nu håller jag på och avkalkar min kaffebryggare, har inte gjort det på några månader så .. Sen när det är klart ska jag ta mig en stooor kopp och bli pigg så jag kan tokstäda :D Plockade ihop lite igår men idag ska det städas ordentligt. Kul! :D

                                                                       Hjördis igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback