Duktiga flickor

Tjing.

Tänkte börja skriva att Hjördis blivit rumsren, tog 2 dagar. Duktig bebis! Igår fick hon vara ensam en lång stund för första gången, har tränat kortare stunder innan och hon klarade det galant. Jag var tvungen att jobba, satt som extra VAK på Infektionsavdelning 120, 15-22 igår och 7-15 idag. Och ja, Hjördis har varit super duktig. Gått på lådan, lekt med sina leksaker (märkt att dom blivit flyttade), ätit mat och druckit vatten. Inge bus alls :)

Så jag har varit duktig som jobbat och hon som fixat att vara ensam hemma :)

I morgon ska jag städa ihop lite här, sen kommer brorstor hit och lånar ut Maggans kattbur eftersom jag lär lämna tillbaka den andra. Och sen ska vi väl packa och invänta syrran som ska hämta oss :) ÄNTLIGEN får jag träffa Ella, sooom jag längtat efter henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback