Dag 20

Den här månaden.

Ja vart tog den här månaden vägen? Eller vart tog detta år vägen kanske man ska säga..

Jag har haft ganska fullt upp denna månad. Har haft en hel del jobb, mest i Hudiksvall men även ett par dagar i Gävle. Superkul tycker jag, fattar inte hur folk fixar att gå hemma hela dagarna :p Fast alla är vi olika, jag är en sån som gärna vill ha något att göra hela veckorna för att sen kunna uppskatta de lediga dagarna på helgen. Även om det råkar bli jobb då och då på helger, men det ger ju bara fin OB så ;) Nåväl, mer än jobb denna månad då? Jag har ju kunnar umgås med syrran och Ella en hel del i och med att jag varit uppe i Hudiksvall. Har även fått besök av min andra syster och hennes 2 barn, mina favoritkillar Josef och Leon :)

Det absolut bästa den här månaden är ju det lilla tillskottet i familjen, min 12 veckor gamla Hjördis :) Ska ägna ett litet inlägg åt henne sen så får ni veta mer, hur det gick till då jag hämtade henne bland annat.

Det har varit en rätt bra månad med andra ord :) Och nu längtar jag som fan till Julafton då jag får träffa alla jag älskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback