Jobbbbb

Hejsan!

Igår så klev jag av jobbet kl 07:15, hem och ut med valpis sen frulle. Vi sov sen till kl 14, Wilmis och jag städade upp lite sen kom mormor och morfar på fikabesök :) Sååå mys! Älskar dom så galet mycket <3

Älskling kom hem från jobbet så han hann träffa dom också. På kvällen åkte W till sin Mamma. Jag och älskling kollade på film, först "Smekmånaden" och sen "Flickan från ovan". Somnade runt 00:30. Då låg Hjördis på mina fötter, Hilda på mina knän, Svea på mitt bröst och älsklingen bredvid, haha så mysigt :)

Snart väntar jobb igen, 3 passet av 5. 14:00-21:15 är det ikväll. Har donat lite i tvättstugan. Älskling är ute och mekar med crossen, själv ska jag i med disken i maskin sen plocka lite. Sysslolös är man då inte, speciellt inte med en liten valpis. Men hon är sååå duktig! Lyssnar till sitt namn, kommer då man ropar, går utan koppel och håller sig på tomten osv. Kissar och bajsar ute, även om hon kan göra det inne ibland också, men det är ju bara en liiiiten bebis. Också har hon ju bara bott här i 6 dagar, så hon är duktig ändå :D

Nej nu lär jag sätta fart :) Trevlig lördag på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback