Anna-mys

Hejs!

Varit en grymt bra dag idag måste jag säga :) Gick upp kl 7.30 och åt gröt med Wilmis som vanligt, sen blev det kissen med Svea också la vi oss i sängen en liten stund till. Sen blev det frukost för henne också var vi ute och hon skötte både kissen och magen, duktig valpis :D

Hade Marlene på besök sen & drack kaffe :) Och efter det så gjorde älskling några ärenden och medan myste jag med Svea. Runt kl 11 så bytte jag om och drog ut på en powerwalk runt Svackan, så jävla skönt att vara igång igen. Tackar solen för all D-vitamin man fått så orken kommit och vänner och familj som pushar en! :) Väl hemma igen så åkte hjärtat och handla grejer till poolen och jag plockade lite här hemma. Sen tog jag en dusch och Wilma fick ha hand om Svea. Runt kl 14.30 så kom Anna med tåget så älsk åkte jag hämtade henne. Massa kramar blev det då hon kom, sooom jag saknat <3 Vi har inte gjort nå speciellt alls förutom att ha världens bästa timmar på länge med massa skratt och prat, som bara vi kan :D Kl 15 sög jag i mig en proteindrink till mellis, Anna höll på att spy av lukten, haha! Skitgott är det ju inte, men det gör nog nytta ;b Blev grillning på eftermiddagen, mest kött och grönsaker för min del. Supergott var det allt :) 19.32 tog hon tåget hem och jag har varit nere i tvättstugan, rivit ur alla sängkläder och dammsugit hela huset.

För ca 30 min sen så vaknade Svea så då fick hon kvällsmaten och sen tog vi lilla rundan också kissa och bajsa hon. Roger och Wilma var ute på altanen så dom busade en sväng med henne, jävlar vilket busfrö alltså! :D

Nu ska vi äta lite kvällsfika och mysa framför en film allihopa. Wilmis är ju ledig i morgon så då får hon vara uppe lite extra :) Ska se "Patrik 1.5", så jävla rolig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback