Sunny day

Hejs!

Åh vilken underbar dag, soligt och varmt! Älskar att våren sakta men säkert är påväg :)

Klev ur sängen runt kl 9, åt en lätt frukost och drack Celsius och kaffe. Sen plockade jag lite bara och fixade med tvätten. Tog mig en dusch och fixade till mig sen gjorde jag en proteinshake och traskade över till Marlene. Satt där i solen, rökte och pratade en massa :) Sen följde hon med mig hem så hon kunde låna Rs skrivare, snackade en stund sen åkte jag och hjärtis fram på Ica och handlade lite. Ska snart käka sen är det dags för jobb, 16-21. Har ett otroligt lugnt schema den här månaden, blir så då många går bort och dom måste nolla personal :/ Skönt att få hemmatid men jobba vill man ju också :) 

Nej, nu ska vi käka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback