Influensa from hell

Hejsan!

Ja usch vilken helvetesvecka detta har varit. Insjuknade med rethosta i söndags och sen var det kört. Har haft febertoppar på 39,5 grader, spytt galla, inte ätit nå riktigt mat på snart 7 dagar. Ont i precis hela kroppen, knäsvag, yr och fruktansvärt illamående. 

Så allt med körkortet har fått vila, men halkbanan är nästa vecka i alla fall. 

Igår blev min älskade lilla kattunge dålig också. Hon hade lyckats tugga i sig en hel Ipren! Så det blev att lämna Wilma hos farmor sen ilfart till Falu Djursjukhus. Dom ringde idag och berättade att hon mådde bra, åt mat och drack och lekte - snacka om att stenen från mitt mammahjärta lossnade. Hon har haft en jävla tur. Veterinären berättade att enligt giftinformation så ska man ha fått i sig 10mg/kg när det är dags att uppsöka veterinär, hon hade fått i sig 133mg/kg!!! Mammas lilla <3 Men i morgon får vi äntligen hämta henne. 

Jag provade att jobba idag, det var väl mer eller mindre fjasko. Fy fan hur jag mår igen nu .. Slutade kl 14 och då jag kom hem så slockade jag och vaknade kl 18. Nu lagar älskling mat och jag ska ta mig en snabbdusch, sen vila igen :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback