Onsdag

Hej!

Vaknade kl 6 i morse, fixade till mig och åt lite frulle innan jag cyklade iväg till jobbet :) Var en lugn dag idag. Satt hos chefsassistenten i ca 1 timme för hon skulle visa hur jag ska stämpla in och ut. Skönt att äntligen få det gjort :) Slutade kl 14 och då cyklade jag upp till banken och ordnade det sista, sen skicka iväg kuvertet. Uppdaterade gymkortet sen cyklade jag hem.

Wilmis hade en kompis här så dom hade tagit hand om Svea idag. När jag kom hem så hoppade dom i poolen och jag kröp ner i bikinin och solade. Somnade som vanligt, så jävla skönt ju! Sen kom Marlene, Nova och lilla Minnah förbi. Svea och Minnah lekte som tokar och fick doppa sig lite. Så jävla kul att dom leker så bra! Jag och Marlene drack kaffe, rökte och prata en massa. Älskar att ha denna underbara vän bara några hus bort :) 

När dom gick hem så kom älsklingen hem, sen åkte han till frissan. Blev riktigt snygg ;) Har nyss haft besök av Krister och Susanne men dom har cyklat iväg. Så Rogga och Wilmis har dragit till affären för vi ska grilla ikväll, tror nog en cider slinker ner också ;b 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback