Midsommar m.m

Hejsan!

Massa har hänt men tar det lite kort! Firade Midsommar med syrran och hennes familj i Iggesunds skärgård :) Jobbade kväll på Midsommarafton. Sen har det mest varit jobb.

I måndags bad Roger mig komma ut från jobbet på kvällen och rullar fram med min absoluta DRÖMBIL! En Chevrolet Avalanche!!!! Jag höll fan på att dö, underbara älskling <3

Igår var jag till frissan kl 9.40. Älskade Anna var med :) Skulle till HC kl 13 men sket i det och shoppade med henne på stan istället ;)

I morse åkte jag med Annelie till Sandviken då hon skulle till jobbet och jag till Lenas Trafikskola. Körde och det gick sjukt bra fast jag inte kört sen i Mars. Fick massa beröm ;b Pratade med Lena som äger det och vi har nu bokat in 2 körningar till, också är teoriprov och uppkörning inbokat, så snart får jag köra finbilen ;) LYCKA!

Trackback