Nära ..

.. oh yes it is! Riktigt nära till uppskrivning och körning. Har pluggat en massa med Tessan idag, hon fick förhöra mig och nu ikväll har jag gjort 2 tester av 4, gick bra! Är ledig i morgon och på tisdag så då blir det mera läsning.

Börjar bli less på sommaren som fan. Dels har det varit så vidrigt kvavt och varmt, inte kul då man jobbar. Trots ett relativt nybyggt (2009) äldreboende så är det inte fungerande AC om man säger så, och alldeles på tok för stora fönster. Sen så får vi in så sjukt mycket mygg och annat skit. Ikväll har jag slagit ihjäl 6 harkrankar till exempel. Och när jag skulle borsta tänderna så var det 15 håriga nattfjärilar och 4 harkrankar!!!!!! Jag hukade mig in och kasta mig över tandborste och tandkrämen. Är totalt jävla livrädd för just dessa 2 vidriga ting. Så man fick borsta tänderna i köket, haha! Ge mig vinter så man får skoter och mysa in sig i värmen då man kommer in <3

I alla fall åker vi utomlands snart! 27/8 blir det Marmaris igen, 3 år sen sist så det ska bli underbart. Jag, älskling, Wilma och hennes storebror åker - kanon! :D

Nu lär jag försöka sova! Pöss

Trackback