Tisdag

Hej!

Igårkväll började jag röja nere i tvättstugan hemma hos älsklingen, blev en jävla skillnad kan jag säga ;) Grejat lite idag också och ska fortsätta snart om en stund.

Idag åkte älsklingen och jobbade runt kl 6, så jag väckte Wilma och sen åkte hon till skolan kl 8. Då la jag mig igen och sov till 10.40 typ. Upp och duschade och fixade mig sen vid kl 12 så gick jag hem till Annelie som bjöd på fika. Blev där lite över 1 timme sen gick vi hem till mig en snabbis och jag pulade in katterna i buren och packade med kattlåda och matskålar. Så nu bor dom här hemma hos älsklingen :) Bra för dom så slipper dom vara ensamma. Jag är ju ändå jämt här så. Deras hankatt, Katten satte dom på plats direkt men nu verkar det funka bra ;)

Sitter och glor på tv nu och väntar på att hjärtat ska komma hem. Lilltjejen har jag nattat så hon somnar väl när som helst :) Skulle pluggat också, men jag är så seg idag! :/ Vi får se!

Trackback