Fullspäckad dag!

I morse vaknade jag klockan 4, eller tydligen så gjorde jag det. Roger hade vaknat av att jag satte mig upp, surra nått och sen la mig igen, haha! Stackars älskling får aldrig sova för att jag alltid ska prata i sömnen ;p Aja, sen ringde klockan 05.35. Så jag gick upp, fixade till mig och åt frukost sen en kopp kaffe på det innan jag traskade iväg i 13 minus .. Men man vaknar ju av kyliga morgonpromenader ;) Tur man har en bit att gå så man får motion också!

Jobbade 7.00-13.00 på rehab, sen gick jag bort till stationen och solade 20 minuter och därifrån gick jag hem, hämtade posten och vattnade blommorna innan jag gick hem till älsklingen, bytte om och gav mig ut på en pw. Blev 3 km idag med, skönt :) Sen var det bara att duscha och fixa till sig medan R gjorde matlåda åt mig sen skjutsade han mig till jobbet igen, 16.00-21.00 på min vanliga avdelning. 

Har gått jättebra att jobba osv. NU känner jag mig ganska trött dock .. Fick skjuts hem av finaste Carro :) Nu har jag plockat ihop lite i köket och ska ta resten strax, sen gå ner i tvättstugan innan det blir mys! R har gjort så snyggt här hemma, satt alla lister och köpt en ny vattenkran till köket bl.a. Gillart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback