Min lördag

Hejsan!

Varit en kanon dag idag, sov ut länge (typ 10) sen åt jag och min älskade familj myslördagsfrukost :) Efter det blev det dusch och fix för alla 3 också åkte vi hem till svärmor för att fira hennes man som fyllde 60 år, fick en redig present av oss ;) Valet att få köra en Ferrari eller Lamborghini! Glad blev han kan jag lova :)

Sen var det dags för mig att jobba, 14.00-21.15, jag och Mickey blev klara ganska snabbt så vi hann se lite Mello, men fy fan vad det sög ikväll!

Roger hämtade mig då jag slutade också kollade vi 3 klart på Mello och åt exotisk bricka innan det var läggdags för fröken. Nu spelar jag Kinect och älskling kollar på massa byggrejer inför eventuellt nybygge av köket :)

Justja, fick ju en Karlsson klocka av Mami i julklapp och nu har jag hittat några till jag vill köpa, så sjukt snygga!

Trackback