Helgen över :)

Hallå!

Jaha det var denna helg det :) I fredags fick jag hoppa in och jobba utöver schemat. 7.00-13.00 blev det, sen drog jag till gymmet i ca 1½ timme med Camilla :) På kvällen hade vi fredagsmys och Wilma var på kalas.

Igår så jobbade jag 7.00-16.00 och vi blev underbemannade eftersom det går magsjuka, kul! Fy fan vad trött jag var då jag kom hem alltså! Somnade typ kl 17 på soffan och älsklingen väckte mig typ 19.30. Då blev det en dusch och sen lagade vi mat och kollade på Melodifestivalen. Jag tyckte bara om en låt, David Lindgren! 

I morse ringde klockan 05.45, upp och äta frulle sen knalla till jobbet. Jobbat 7.00-13.00, sen gick jag och solade 30 minuter och sen hämtade R mig och nu ska vi äta bara han hämtat Wilma hos farmor :) Snart dags för jobb igen, 16.00-21.00 ;b 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback