Heeeeeeeeeeelg

Hallå!

Då är helgen här och för mig väntar massa jobb :) 

Klev upp runt kl 9 i morse, åt lite frulle och sen bytte jag om till träningskläder och väntade på att Linnéa skulle hämta mig. Runt kl 10 kom hon också åkte vi till gymmet och körde på 1 timme. Var där med Annelie här om dagen också och hon fick ju mig att tookspringa på bandet, provade det idag med som avslut på träningen och det gick bra. Sprang på nivå 14 i några minuter, skönt att få kuta av sig lite. Annars blev det mest mage och armar idag :) La på extra vikter på benpressen också, brukar ha 10 kg men ökade upp till 20 kg nu, gick ju kalas! 

Väl hemma så gjorde jag ärtsoppa åt lillan, som hon älskar. Sen åt vi lunch och nu ska jag dricka lite kaffe och kolla på lite OTH :) Snart inne på säsong 3. Tänk att man kollat på den serien i 9 år, tröttnar aldrig! Ja, sen blir det en dusch och fixa till sig lite innan det är dags för jobb 16.00-21.00 :) Great day so far!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback