Dåså

Hej!

Igår hade jag en ledig dag efter att ha jobbat hela helgen. Magsjuka har det gått där men jag har klarat mig ;b

I alla fall, åkte till Gävle med 11.28-tåget och gick direkt till Drottning Salongen och världens bästa frisör Ida. Bad henne experimentera lite med slingor och det blev så jävla snyggt! Jättenöjd :) Sen gick jag på stan med Anna, köpte ett par nya skor och en handkräm innan jag tåg tåget till Ockelbo. Älsklingen hämtade upp mig och jag åkte till Mamma för att käka :) Blev där en bra stund innan R hämtade mig igen.

Idag har jag jobbat 7.00-16.00, sen fick jag skjuts av Yolanda och Johan hem till Denise. Hon satt och tatuerade :) Ska få göra en liten en på mig också nån dag. Blev där en liten stund sen gick jag upp till gymmet och körde på utav bara fan! Svettet rann i pannan och droppa från håret, kände mig som en karl ;) hahaha! Gick tillbaka till Denise en sväng sen kom R och hämtade mig. Nu ska vi göra mat sen ska jag plugga teori - hej tisdag!

Trackback