Gefle stad

Tjingeling!

Idag har det varit en ledig dag, kors i taket! Så det blev sovmorgon, mysfrulle med lilla familjen och sen fixade vi oss innan vi hämtade upp Tessan. Sen for vi alla till Gävle :) 

Beställde pass åt mig, älsk och Wilmis. Sen gick vi tjejer på stan och shoppade. Blev en SVEA-bikini för mig, så jääävla snygg och verkligen värd priset (499 kr), bikini till Wilma och så handla Tessan en del. Sen mötte vi upp R också gick han och jag till Forex och växlade in en jäävla massa cash så nu har vi Lira vill jag lova ;b Då det var klart körde vi in till Köpis, köpte örongrejs till Svea (som även fick godis i kassan på disken för hon var så söt ;p), sen in på Köpis och handla. Där hittade jag ett par superfina Björn Borg flippisar och R köpte en skjorta :) SEN for vi hem!

Nu har jag börjat plocka lite, slängt ner all tvätt i trappen som jag ska brottas med i tvättstugan om en stund. Ska ut och ta en cigg och kaffe nu, och ringa lilla mormor sen ska jag fortsätta storstäda. Älskar mina få lediga dagar, som sagt få, men man får så jävla mycket gjort alltså! :D 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback