Effektiv

Gårdagen:

Gick upp strax efter kl 8. Åt frukost, var ut med Svea osv. Sen runt kl 11 cyklade jag till gymmet och mötte upp en saknad vän, Nina. Vi körde ett armpass och jag fick väldigt bra råd och info eftersom hon numera är leg. PT! Var hemma runt 13.30, då blev det prommis med Svea, lunch och sen städa jag och tvätta. Åkte iväg på Ica med hjärtis och handlade lite behövande grejer, sen vid 20:40 skjutsade han mig till jobbet så klev jag på ett nattpass kl 21 :)

I morse gick jag av 7:15, natten gick kanon. Var så sjukt lugnt! Åt en Skyr på jobbet till frulle så när jag kom hem dök jag ner i sängen. Somnade väl 7:45 kanske och vaknade 13:15, före klockan! Då var jag ut med valpis igen eftersom hon låg och sov med mig sen åt vi lunch innan jag pulade ner henne i cykelkorgen också drog vi hem till Mamma en stund. Väl där blev det massa kaffe och prat :) Älskade Mamma <3 När jag åkte från henne svängde jag förbi hemma hos Denise där Hanna var, så vi satt och rökte, drack lite mer kaffe och pratade. Jag och Denise hamnade i soffan (som VANLIGT) och bara slöa. Sen vid 18-tiden åkte jag och Sveis hem igen på räcern! Åt nyss mat, ärtsoppa fick det bli idag och nu ska jag ner i tvättstugan, slänga i en maskin tvätt sen dammtorka uppe och börja städa nere. Då jag är klar ska jag unna mig en stund i solariet sen duscha och sova! Låååång dag känns det som ;b

Trackback