Valpis!

Tjena!

I fredags sålde jag min garderob då den inte får plats någonstans här, knepigt med tanke på att huset är 212 kvm, haha! Men jag kommer inte sakna den, var bra att bli av med åbäket! En familj i Gävle köpte den av mig, och då vi var där fick vi veta att dom hade valpar - vi var ju tvugna att kolla! 6 st var det, 3 killar och 3 tjejer. Såå jävla söta så jag nästan grät då jag såg dom. En brun/svart/cremefärgad kom fram till mig först och vi pussades massa. Så den blev jag kär i! Men vi åkte hem, inväntade Anna som kom med tåget också hade vi lika mys som vanligt :) Kunde dock inte riktigt släppa valparna så jag fick ringa tillbaka på kvällen ;b

Igår skjutsade vi hem Anna och sen for vi till den där familjen och kikade på valpisarna igen :) Fanns min sötnos och en svart/vit kvar, blev ett ganska lätt val även om vi gosade massa med båda. Fikade och pratade en massa med deras husse :) Trevligt! Sen la vi handpenning och pussade huuur mycket som helst på våran lilla skatt. Hon ska heta Svea <3 Om 16 dagar får vi hämta henne och vi är lika ivriga alla 3, våran lille! Rasen är Lhasa Apso, och vi kommer hålla den klippt och korthårig - då är dom finast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback