Ljusare tider

Tjing!

Nu vill jag att det ska vända till det positiva! Har varit sjukt jobbiga veckor för mig. Först den där jävla dödsförkylningen, slutade röka och sen operationen på det.

Igår gick det i alla fall himla bra på återbesöket! Min älskade fina vän Ella följde med och det är jag evigt tacksam för! Vi lalla runt lite på stan först, åt lunch och sen gick vi till L&E. Först kollade han hur det såg ut rakt framifrån, bröstvårtorna satt precis jämt och inläggen har lagt sig rakt och jämt som det var tänkt. Så jag slipper ha det där jävla bröstbandet och där försvann smärtan! Lycka ;b Sen togs tejpen bort och han tvättade rent, jag fick se ärren som läkt kanonfint och sen sattes ny tejp på. Så nu får jag höra av mig om 4-6 månader för ett nytt återbesök :)

När vi var klara där så gick vi på stan. Jag köpte nya smycken till naveln och tungan, ett linne och en cardigan. Gick och pratade om allt mellan himmel och jord som bara vi kan! Den tjejen är underbar <3 Tog en kaffe innan vi tog tåget hem. Hon hoppade av i Uppsala och då somnade jag. Väl i Obo fick jag skjuts hem av bästa Camilla :)

Nu är jag i lägenheten och försöker göra nån nytta men det går väl sådär, haha. Tog med filter och kaffe så det hinkar jag nu!

Trackback