Uäh

Igår var jag först på trafikskolan och det gick galant! Blev godkänd på att backa bakom hörn och alla typer av vändning :) Efter det tog jag bussen till Gävle. Träffade Lindah och fasters småtjejer Nellie och Vera <3 Sen dök min älskade Madeleine upp så jag bjöd henne på lunch. Sen gick vi runt på stan och skrattade åt ingenting eftersom vi var så skit trötta :'D Var in på Åhléns ett par gånger och dränkte oss i jordens godaste parfym ;b Sen kilade vi upp på Wayne's och tog en fika innan mitt tåg gick 14.10.

Blev jobb för mig kl 16.00-21.00 och efter det tog jag en snabbdusch och drog hem till Matilda och drack vin. Var över till Denise och tog en cigg också :) Minns inte så mycket mer! Kom hem och fick tvätta jackan sen mig själv i duschen om man säger så .. Idag är jag inte skitpigg! Fick cykla till jobbet och hämta min laddare som jag glömt där sen har jag mest legat i soffan och kollat på "Skilda Världar". Mamma var hem en snabbis men nu är hon hos Rolfie. Tänkte jag skulle ta en dusch snart och fixa lite fint här hemma.

Btw, lyssna på världens bästa låt.

Trackback