Tröttmössa

Fy fan vilken helvetesnatt! La mig vid kl 00.30, låg och snurrade i 1 timme innan jag kollade på klockan. Sen låg jag och hostade till typ halv 5 och en timme senare ringde klockan -.- usch!

Jobbar delad tur idag, 7-13 och 16-21 som alltid. När jag slutade på förmiddagen så gick jag på Konsum och hämtade ut ett par leggins som jag beställde för längesen, men lär skicka tillbaka dom - för små! Tur jag fick hem mina 2 par byxor från Nelly för jag har fan inget alls snart. Allting är för litet! Nåväl, efter Konsum blev det Ica och köpa cigg (kunde köpt det på Konsum?) sen systemet. Hem och käkade och nyss kom jag hem efter att ha varit hos Denise och Martin på kaffe och cigg :) Ska strax cykla iväg till jobbet igen, hade kunnat skippa 3-timmars rasten egentligen, haha jag älskar mitt jobb så mycket så jag inte ens vill åka hem, brarä!

Ikväll blir det maximalt mys! Efter jobbet ska jag hem och ta en snabbdusch sen hem till Denise :) Vi ska laga go mat, kolla på film och dricka cider och öl ;b ohyeah! Blir lugnt ofc eftersom jag jobbar delad i morgon med - hej OB! ;)

Trackback