Pissed off!

Ååh vad arg jag är! Tamefan att det alltid är något som ska krångla?

Lägenheten som jag skulle flytta in i fick jag besked om i Juni, skulle få flytta in 1:a augusti men sen blev det ändrat till 1:a december. Idag fick jag veta att jag inte kan flytta in alls - på ytterligare 4-5 månader för att grannen fått en vattenskada och ska flytta in i min lägenhet? Öh .. Letar för fullt nu hos privata hyresvärdar i Ockelbo, hört med 2 st av 4 hittils men ingen av dom hade. På fredag ska jag höra av mig till en kvinna som jag verkligen hoppas har - kosta vad det kosta vill! Är ju uppskriven på Ockelbo Gårdar sen maj också men vill helst inte bo i deras lägenheter, men vi får se hur det blir. Eventuellt att jag flyttar tillbaka till Gävle om jag hittar något där. 


Detta besked fick jag även över Facebook - vafan?! Kan inte ens ringa och ursäkta sig utan skriver "du får nog se dig om efter en annan lägenhet." SÅ JÄVLA DÅLIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback